Global Assets

Support Centre Assets

Môj účet a SIM - header

Môj účet a moja SIM karta

Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.

Zverejňovač príspevkov - CP - Môj účet

Čo mám urobiť pri reklamácii telefónu s eSIM?

S reklamáciou telefónu s eSIM vám pomôžeme v ktorejkoľvek O2 Predajni. Pred odovzdaním telefónu do servisu deaktivujeme a vymažeme eSIM profil v telefóne. Počas obdobia, keď je telefón v servise, vám odovzdáme plastovú SIM kartu. Po vrátení telefónu zo servisu vám vydáme novú eSIM, ktorú si nahráte do telefónu a aktivujete. Rovnaký postup sa uplatňuje, aj keď máte viacero eSIM profilov v jednom telefóne. Vydanie plastovej SIM karty je bezplatné a vydanie novej eSIM je spoplatnené podľa cenníka.

SC divider

 

SC Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: