O2 Internet na doma - Najčastejšie otázky
Ako si nastaviť O2 Internet na doma a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu od O2.
Štandardný poplatok za úspešnú odbornú inštaláciu O2 Internetu na doma, alebo iný vyžiadaný servisný výjazd technika k O2 Internetu na doma, je 35 €.
Odborná inštalácia sa týka Modrého, Strieborného, Zlatého a Platinového O2 Internetu na doma a tiež Bieleho O2 Internetu na doma s využitím vonkajšej antény.
Poplatok za inštaláciu vám bude zaúčtovaný v prvej faktúre spolu so službou O2 Internet na doma.
Ďalšie možné poplatky:
- poplatok 10 € za rozšírenú inštaláciu služby O2 Internet na doma
- poplatok 10 € za rozšírenú inštaláciu O2 TV k službe O2 Internet na doma
- poplatok 35 € za servisný výjazd technika na vyžiadanie zákazníka
- pri úspešnej inštalácii O2 Internetu na doma v prípade, ak ste si objednali a technik inštaluje doplnkové zariadenia (spolu 35 € + 10 €)
- pri úspešnej inštalácii služby O2 Internet na doma v prípade, ak ste si spolu s Internetom na doma objednali O2 TV a technik inštaluje viac ako jeden Media TV box (spolu 35 € + 10 €)
- pri inštalácii O2 TV, ak si ju objednáte dodatočne k službe Internet na doma, alebo k inému fakturovanému programu (napr. O2 SMART Paušál, O2 Dáta...) a technik inštaluje O2 TV a jeden alebo viac Media TV boxov
- pri vyžiadanom servisnom výjazde k O2 TV
- neúčtujeme už žiadny ďalší poplatok navyše
Aktuálne ceny si nezabudnite vždy overiť v cenníku.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.