Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
Ako nastaviť e-mail v telefóne?
Údaje pre manuálne nastavenie e-mailu:
E-mail: Tvoja e-mailová adresa (napr. meno.priezvisko@moj-email.sk)
Server prichádzajúcich správ: POP3 alebo IMAP4 server tvojho prevádzkovateľa e-mailových služieb (napr. pop3.moj-email.sk)
Server odchádzajúcich správ: mail.o2active.sk
Meno: Prihlasovacie meno k tvojej e-mailovej schránke
Heslo: Heslo k tvojej e-mailovej schránke
Miesto prístupu APN: o2internet
Pre nastavenie e-mailu môžete využiť aj videonávody na stránke O2 Guru.
Kde vám ešte poradíme
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.