Služby od O2
Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.
Pri presmerovaní hovoru účtujeme presmerovanú časť hovoru ako volanie z mobilného telefónu na zadané telefónne číslo. Ak sa nachádzate v roamingu a máte aktívnu službu Okamžité presmerovanie, presmerovaný hovor je ocenený tarifou, ako keby ste sa nachádzali na Slovensku. V prípade aktívneho Podmieneného presmerovania je presmerovaný hovor ocenený tarifou roamingových volaní podľa krajiny, v ktorej sa nachádzate. Aktivácia a deaktivácia služby presmerovania je bezplatná.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.