Služby od O2
Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.
Pri aktivácii O2 Cestovnej poistky je potrené nachádzať sa na území Slovenska. Dodatočne zo zahraničia aktivácia nie je možná. Najjednoduchším riešením je aktivovať si O2 Cestovnú poistku v Moje O2 hneď. Pri prekročení hraníc už nemusíte myslieť na svoje poistenie. Poistka sa automaticky zapne a po návrate naspäť na Slovensko vypne. Vy platíte len za dni reálne strávené v zahraničí.
Podrobné informácie o Cestovnej poistke nájde na našej stránke Cestovná poistka.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.