Služby od O2
Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.
Telefónne číslo v O2 je evidované na inú osobu ako na mňa, ale potrebujem za majiteľa čísla niečo vybaviť. Ako postupovať?
Ak nie ste majiteľom telefónneho čísla, ktoré využívate alebo spravujete, alebo váš rodinný príslušník nemôže prísť osobne do našej predajne, riešením je splnomocnenie.
Plná moc podpísaná majiteľom čísla a overená notárom musí obsahovať identifikačné údaje oboch strán, teda splnomocnenca aj splnomocniteľa: meno, adresa trvalého pobytu, rodné číslo, číslo dokladu. Tiež musí obsahovať samotné splnomocnenie - poverenie, t.j. informáciu, že splnomocniteľ poveruje/splnomocňuje splnomocnenca, aby konal v jeho mene a musí byť špecifikované iba na určitú činnosť – napr. na uzavretie zmluvy o poskytovaní verejných služieb, zmenu využívaných služieb a pod. Na plnej moci musia byť vymenované konkrétne činnosti súvisiace so službami O2 Slovakia.
Plná moc tiež musí byť časovo platná - musí obsahovať dátum, kedy bola vydaná. Ak je vydaná s obmedzeným časom, nesmie byť exspirovaná. Podpis splnomocniteľa musí byť overený u notára alebo na miestnom úrade, tzn. na splnomocnení musí byť pečiatka notára, alebo miestneho úradu.Ak potrebujete poradiť s riešením konkrétnych otázok ale splnomocnenec či splnomocniteľ, navštívte nás v ktorejkoľvek z našich predajní.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.