Služby od O2
Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.
Stratili ste svoju SIM kartu, je opotrebovaná alebo jej formát nie je vhodný do vášho nového telefónu? Chcete využívať 4G LTE sieť, ale máte SIM kartu, ktorá ju nepodporuje? Pomôžeme vám. Navštívte ktorúkoľvek z našich predajní a SIM kartu vám na počkanie vymeníme.
Potrebujem novú SIM kartu, ak chcem využívať 4G LTE?
Ak chcete plnohodnotne využívať sieť 4G LTE, potrebujete kompatibilnú SIM kartu, ktorá je dostupná vo všetkých štandardných veľkostiach. Väčšina našich SIM kariet už dnes podporuje 4G LTE. Či aj tá vaša, zistíte jednoducho, na stránke 4G LTE alebo odoslaním bezplatnej SMS na číslo 99222 v tvare 4G. V spätnej SMS dostanete informáciu, či je vaša SIM karta vhodná pre 4G LTE. Ak nemáte 4G kartu, máte automaticky nárok na bezplatnú výmenu za kartu podľa želaného formátu.
Skončila mi platnosť SIM karty. Dá sa ešte aktivovať?
Ak vám skončila platnosť SIM karty, už ju neviete aktivovať. SIM kartu s novým číslom si však môžete objednať bezplatne v O2 e-shope.
Chcem si vymeniť SIM kartu. Kde mi pomôžete?
Novú SIM kartu s pôvodným číslom vám vystavíme v ktorejkoľvek O2 Predajni na počkanie za poplatok 10 €. O výmenu môže žiadať len osoba, na ktorú je SIM karta registrovaná, alebo osoba so splnomocnením na tento účel. Nová SIM karta je univerzálna a môžete si ju skladať na formát, aký budete potrebovať.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.