Zvažujete odchod od O2?
Dajte nám o tom vedieť a pokúsime sa nájsť pre vás riešenie, aby ste u nás zostali spokojní.
Chcem byť kontaktovanýSpoznajte všetky svoje možnosti
Ak vám nevyhovuje váš aktuálny program, u nás nájdete more možností.
Nový O2 Paušál
Veľký objem dát, predplatné na obľúbené služby ako Netflix alebo Voyo v cene alebo za zvýhodnené ceny a viaceré nové funkcie.
O2 Voľnosť s kreditom
Za celý hovor zaplatíte iba 0,15 €. Pohodlné dobíjanie kreditu.
O2 Fér na faktúru
Majte výdavky vždy pod kontrolou a plaťte podľa svojej reálnej spotreby.
Nechajte nás presvedčiť vás
Veľmi radi by sme počuli, prečo plánujete odchod od O2. Umožní nám to robiť veci lepšie a možno nájdeme spôsob, ako vám pomôcť, aby ste s nami zostali spokojní.
Dajte nám na seba telefónne číslo a do dvoch pracovných dní vám zavoláme.
Prepáčte, niečo sa pokazilo
Prosím spojte sa s nami cez Centrum podpory.
Centrum podporySpäť na formulár
Vašu požiadavku na kontaktovanie už evidujeme v systéme.
Prajete si založiť ďalšiu požiadavku?
Späť na formulárAko odísť z O2?
Dostali ste sa až sem? Zdá sa, že to s odchodom z O2 myslíte naozaj vážne.
Sme férový operátor, a preto sme tu, aby sme vám poradili aj v tejto situácii.
Najlepšie bude, ak zavoláte na našu O2 Zákaznícku linku na číslo 949. Operátor si s vami všetko prejde a poskytne vám informácie, ako postupovať pri odchode z O2.
Najskôr využite služby našich operátorov na O2 Zákazníckej linke 949, ktorí vám ochotne poradia, ako najlepšie postupovať. Operátor vám tiež poradí, kde môžete zmluvu zrušiť a čo si so sebou priniesť.
Pri ukončení zmluvy budeme musieť overiť vašu totožnosť, takže priamo v O2 Predajni budeme potrebovať váš doklad totožnosti.
Ak využívate zľavu na zariadenie prostredníctvom služby Mesačná platba za zariadenie alebo O2 Mobil a od jej aktivácie ešte neuplynulo 24 mesiacov alebo inak dohodnutá lehota, doplatíte len zostatkovú cenu zariadenia. Výšku zostatkovej ceny sa dozviete na O2 Zákazníckej linke 949 alebo v O2 Predajni.
Predčasne ukončiť službu Vykúpenie z viazanosti môžete bez dodatočných poplatkov. Ak službu využívate kratšie ako 30 mesiacov, pri odchode z O2 uhradíte zostávajúcu časť poskytnutých finančných prostriedkov.
Obráťte sa na našu O2 Zákaznícku linku 949 a preberte to s nami osobne. Budeme vám vedieť lepšie poradiť.
Áno. Všetky naše programy sú bez viazanosti, takže zrušiť číslo alebo si ho preniesť k inému operátorovi môžete kedykoľvek a bez zmluvnej pokuty.
V takomto prípade sa obráťte na vášho nového operátora, ktorý s vami vyrieši všetko potrebné. Na správny priebeh prenosu čísla vám odporúčame skontrolovať si, či vaše údaje u nás sedia s údajmi vo vašom doklade totožnosti. Kontrolu môžete spraviť najrýchlejšie v zákazníckej zóne Moje O2, prípadne v O2 Predajni. Prípadne môžete aktualizovať údaje v O2 Predajni s platným dokladom totožnosti.