Zvažujete
odchod od O2?
Vyzerá to, že zvažujete odchod z O2. Ak však ešte nie ste úplne rozhodnutí, možno pre vás nájdeme riešenie, aby ste u nás zostali spokojní.

Spoznajte všetky svoje možnosti
Ak vám nevyhovuje váš aktuálny program, u nás nájdete more možností.
O2 SMART
Paušál
Neobmedzené volania a SMS, kopec dát a dáta navyše na vaše obľúbené aplikácie.
O2 Dáta
Získajte veľký objem dát, bonus na zariadenie a možnosť volať či posielať SMS.
O2 Voľnosť
s kreditom
Za celý hovor zaplatíte iba 0,10 €.
Pohodlné dobíjanie kreditu.
O2 Fér
na faktúru
Majte výdavky vždy pod kontrolou a plaťte podľa svojej reálnej spotreby.
Pre viac informácií si pozrite porovnanie volacích a dátových programov. Ak chcete pomôcť vo výbere, ochotne vám poradíme.
Budeme sa ešte
aspoň raz počuť?
Veľmi radi by sme počuli, prečo plánujete odchod od O2.
Umožní nám to robiť veci lepšie a možno nájdeme spôsob, ako vám pomôcť, aby ste s nami zostali spokojní.Dajte nám na seba telefónne číslo a do dvoch pracovných dní vám zavoláme.
Ďakujeme
Do dvoch pracovných dní vám zavoláme.
Prepáčte,
niečo sa pokazilo.
Ako odísť z O2?
Dostali ste sa až sem? Zdá sa, že to s odchodom z O2 myslíte naozaj vážne.
Sme férový operátor, a preto sme tu, aby sme vám poradili aj v tejto situácii.
Najlepšie bude, ak zavoláte na našu O2 Zákaznícku linku na číslo 949. Operátor si s vami všetko prejde a poskytne vám informácie, ako postupovať pri odchode z O2.
Najskôr využite služby našich operátorov na O2 Zákazníckej linke 949, ktorí vám ochotne poradia, ako najlepšie postupovať. Operátor vám tiež poradí, kde môžete zmluvu zrušiť a čo si so sebou priniesť.
Pri ukončení zmluvy budeme musieť overiť vašu totožnosť, takže priamo v O2 Predajni budeme potrebovať váš doklad totožnosti.
Ak využívate bonus na zariadenie prostredníctvom služby Mesačná platba za zariadenie alebo O2 Mobil a od jej aktivácie ešte neuplynulo 24 mesiacov alebo inak dohodnutá lehota, doplatíte len zostatkovú cenu zariadenia. Výšku zostatkovej ceny sa dozviete na O2 Zákazníckej linke 949 alebo v O2 Predajni.
Predčasne ukončiť službu Vykúpenie z viazanosti môžete bez dodatočných poplatkov. Ak službu využívate kratšie ako 30 mesiacov, pri odchode z O2 uhradíte zostávajúcu časť poskytnutých finančných prostriedkov.
Obráťte sa na našu O2 Zákaznícku linku 949 a preberte to s nami osobne. Budeme vám vedieť lepšie poradiť.
Áno. Všetky naše programy sú bez viazanosti, takže zrušiť číslo alebo si ho preniesť k inému operátorovi môžete kedykoľvek a bez zmluvnej pokuty.
V takomto prípade sa obráťte na vášho nového operátora, ktorý s vami vyrieši všetko potrebné. Na správny priebeh prenosu čísla vám odporúčame skontrolovať si, či vaše údaje u nás sedia s údajmi vo vašom doklade totožnosti. Kontrolu môžete spraviť najrýchlejšie v zákazníckej zóne Moje O2, prípadne v O2 Predajni. Prípadne môžete aktualizovať údaje v O2 Predajni s platným dokladom totožnosti.