Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Späť

Omylom som uhradil faktúru dvakrát. Čo mám robiť?

Ak ste faktúru omylom uhradili dvakrát alebo ste poslali vyššiu sumu, než ste mali uhradiť, na vašom telefónnom čísle budeme evidovať preplatok. Preplatok sa uplatní v ďalšej faktúre za aktuálne obdobie a celková suma na úhradu bude ponížená práve o túto sumu. Ak si prajete platbu vrátiť na účet, postačí poslať doklad o úhrade s krátkym popisom vzniknutej situácie na adresu uhrada@o2.sk. O spracovaní tvojej žiadosti vás budú informovať kolegovia e-mailom.

Stav úhrady vašich faktúr možete sledovať v zákazníckej zóne Moje O2 v Zozname faktúr.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: