Breadcrumb

Chybová hláška - Zoznam faktúr

RB - Faktura

O2 Faktúry

 
Kontrola faktúr v Moje O2

Kontrola faktúr

Pozrite si faktúry v zóne Moje O2 alebo priamo v mobile cez O2 aplikáciu.

Skontrolovať faktúry
Platba faktúr online v Moje O2

Online platba

Uhraďte svoju faktúru platobnou kartou alebo cez internet banking TatraPay, SporoPay alebo VÚB ePlatby.

Zaplatiť faktúru
Bezplatné zasielanie elektronickej fakúry

Elektronická faktúra

Aktivujte si bezplatné posielanie faktúry v elektronickej podobe na e-mail.

Aktivovať službu
 

Základné informácie k vašej faktúre

Nerozumiete svojej faktúre?

Sprievodca faktúrou vám zrozumiteľne vysvetlí, čo znamenajú jednotlivé políčka vo faktúre.

Nový proces fakturácie predplatených služieb

Využívate naše predplatené služby na podnikateľské účely? Prečítajte si viac informácií k novým pravidlám pre daň z pridanej hodnoty.

Potrebujete vedieť viac?

Pozrite si najčastejšie otázky a odpovede k faktúram.

Vysvetlíme vám podrobnosti faktúry
 
 

Ako môžete uhradiť faktúru?


SEPA inkaso

So SEPA inkasom vaše platby zbehnú automaticky v deň splatnosti faktúry, nemusíte nikam chodiť. Všetko zariadime za vás.

Ako to funguje?

  • každý mesiac vám bude fakturovaná čiastka bezplatne stiahnutá z účtu
  • o sume budete vopred informovaný SMS správou.

Ako si aktivovať SEPA inkaso?

Inkaso si nastavíte v Moje O2:

1. Po prihlásení do Moje O2 jednoducho vytvoríte nový mandát.
2. Na stránke Fakturačných údajov v časti Platba faktúr priradíte mandát k fakturačnému profilu.
3. V internet bankingu alebo priamo na pobočke vašej banky povolíte inkaso, pričom zadáte vaše číslo mandátu (UMR) a číslo kreditora* (CID)SK32ZZZ70000000564.

*Po rozdelení spoločnosti 1.6.2022 došlo k zmene CID a pre inkasá zriadené po tomto dátume je tak potrebné povoliť inkaso voči číslu kreditora (CID) SK32ZZZ70000000564. Zmena CID pre inkaso, ktoré bolo zriadené do 31.5.2022 prebehne automaticky, už existujúce inkaso tak nie je potrebné meniť.

Nezadávajte žiadny variabilný, konštantný ani špecifický symbol. Inkasný limit vám odporúčame nastaviť vo výške dvojnásobku vašich faktúr.

Po prechode na štandard SEPA nie je možné opakovanie inkasného príkazu, preto vám odporúčame, aby ste v deň splatnosti inkasa na účte mali dostatok prostriedkov. Vyhnete sa tým omeškaniu platby.

V prípade neúspešnej inkasnej platby je potrebné, aby ste faktúru uhradili iným spôsobom.

Inkaso Vám nastavíme aj cez Zákaznícku linku 949 alebo v O2 Predajni.


Online platba

Svoju faktúru môžete uhradiť aj priamo online v zákazníckej zóne Moje O2 alebo môžete zvoliť Platbu faktúry bez prihlásenia. Faktúru môžete uradiť online cez platobnú kartu alebo cez internet banking.

 

Podporované platobné karty:

MasterCard
Visa Card

Podporované služby internet bankingu:

Sporopay Tatrapay VÚB eplatby
 

Faktúry môžete uhradiť cez internet s platobnými kartami MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, VISA Electron, V Pay, ktoré umožňujú e-commerce transakcie a boli vydané na Slovensku. V prípade neúspešnej platby pri platbe faktúr cez internet, prosím, kontaktujte banku, ktorá vydala vašu platobnú kartu.

Platobné karty vydané v iných krajinách ako na Slovensku nie je možné využiť na dobitie kreditu.


Bankový prevod

Platbu môžete realizovať prevodným príkazom cez internet banking či mobilnú aplikáciu vašej banky, prípadne osobne na pobočke vašej banky.

IBAN spoločnosti O2 Slovakia: SK1109000000000630964920
SWIFT kód banky: GIBASKBX
Variabilný symbol: je rovnaký ako vaše číslo zákazníka (uvedené na faktúre)
Suma: celková suma na úhradu v € s DPH


Bankomat

Úhrada faktúry prostredníctvom bankomatov Slovenskej sporiteľne

Úhrada faktúry aj cez bankomaty

Držitelia platobných kariet Slovenskej sporiteľne môžu jednoducho a rýchlo uhradiť svoju faktúru aj prostredníctvom bankomatov tejto banky. Stačí zadať základné údaje o faktúre ako nový platobný príkaz a v priebehu maximálne dvoch pracovných dní bude vaša faktúra uhradená.

 

Úvodná obrazovka

Zvoľte možnosť
Platobný príkaz

Obrazovka Platobný príkaz

Zadajte základné informácie o vašej faktúre

IBAN: SK1109000000000630964920
SWIFT kód banky: GIBASKBX
Suma: suma na úhradu v € s DPH
Variabilný symbol: číslo vašej faktúry
Konštantný symbol: nevypĺňať
Špecifický symbol: nevypĺňať
Dátum platnosti: nevypĺňať

Obrazovka o platbe

Potvrdenie o platbe

Aktuálny zoznam bankomatov Slovenskej sporiteľne s možnosťou platby faktúr môžete nájsť na stránke http://www.slsp.sk/obchodne-miesta-a-bankomaty/bankomaty/.

Úhrada faktúry prostredníctvom bankomatov VÚB

Úhrada faktúry aj cez bankomat VÚB

Držitelia platobných kariet VÚB môžu jednoducho a rýchlo uhradiť svoju faktúru aj prostredníctvom vybraných bankomatov tejto banky. Stačí zadať základné údaje o faktúre ako nový platobný príkaz a v priebehu maximálne dvoch pracovných dní bude vaša faktúra uhradená.

Úvodná obrazovka

Zvoľte možnosť
Iná transakcia

Iná transakcia

Zvoľte možnosť
Platobný príkaz (PP)

 

Obrazovka Platobný príkaz

Zadajte základné informácie o vašej faktúre

IBAN: SK1109000000000630964920
SWIFT kód banky: GIBASKBX
Suma: suma na úhradu v € s DPH
Variabilný symbol: číslo vašej faktúry
Konštantný symbol: nevypĺňať
Špecifický symbol: nevypĺňať
Dátum platnosti: nevypĺňať

Obrazovka o platbe

Potvrdenie o platbe


QR kód (PAY by square)

QR kód (služba PAY by square) nahrádza doteraz používaný ePoukaz a poštové poukážky (šeky).

Pri úhrade faktúry na pobočkách Slovenskej pošty, Poštovej banky a vo vybraných kamenných predajniach si pracovníci pri pokladni naskenujú QR kód.

Pri platbe si, prosím, pripravte občiansky preukaz ako doklad totožnosti, podobne ako v banke.

 

Informácia k platbe QR kódom (PAY by square)

Od 31.1.2023 je zaúčtovanie platby faktúry prostredníctvom QR kódu (služby PAY by square) na pobočkách Slovenskej pošty, a.s. a v pobočkách partnerov (napríklad cez sieť predajní TERNO alebo COOP Jednota) spoplatnené sumou 2,00 € za každú prijatú platbu. Poplatok bude zaúčtovaný vždy do najbližšej O2 faktúry po vykonaní platby cez Slovenskú poštu.

Vaše faktúry však môžete aj naďalej uhrádzať bezplatne, napríklad v O2 aplikácii, webovej zákazníckej zóne Moje O2, inkasom alebo bezhotovostným prevodom.

Všetky naše služby sú poskytované bez viazanosti a bez pokút. Ak s touto zmenou nesúhlasíte, Zmluvu o poskytovaní verejných služieb môžete kedykoľvek bez sankcií ukončiť (v prípade, ak máte uzatvorenú aj Kúpnu zmluvu, Zmluvu o pôžičke, túto si musíte doplatiť). Poplatok nevplýva na výšku poplatkov účtovaných Slovenskou poštou.

 

Faktúru môžete uhradiť aj na ktorejkoľvek O2 Predajni. Platba faktúry na predajni je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka.

 
O2 Puppet nakupuje v Google Play na faktúru

Nakupujte v Google PlayTM na O2 faktúru

Hry, aplikácie, hudbu aj filmy zakúpené v obchode Google PlayTM môžete teraz zaplatiť cez O2 faktúru.

Zistiť viac