Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Späť

Prečo vidím v Moje O2 faktúru ako neuhradenú, aj keď som ju zaplatil?

Stav úhrady faktúr sa pravidelne aktualizuje. Omeškanie medzi termínom úhrady faktúry a zobrazením na stránke je spôsobené prevodmi medzi bankami a spracovávaním údajov. Aj keď ste už faktúru v banke uhradili, informácia na stránke sa zobrazí s oneskorením aj niekoľko dní. Ak uhradíte faktúru cez Moje O2 alebo mobilnú aplikáciu Moje O2, stav úhrady uvidíte okamžite.

Svoje faktúry a ich úhradu si môžete pozrieť v Moje O2.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: