Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Späť

Pri dobíjaní kreditu sa platba stiahla, ale kredit sa nedobil. Čo robiť?

Dobíjali ste si kredit, platba úspešne prebehla, ale kredit sa vám nenavýšil? V takom prípade nás, prosím, kontaktujte cez Zákaznícku linku 949. Vzniknutú situáciu hneď preveríme.

Aby ste čo najskôr mohli plnohodnotne využívať naše služby, pomôže nám, ak si pripravíte nasledujúce informácie:

  • dobíjané telefónne číslo,
  • suma dobitia,
  • dátum a čas dobitia,
  • spôsob platby,
  • pri dobíjaní cez internet banking variabilný a špecifický symbol platby (tento údaj je nepovinný, výrazne však môže urýchliť proces reklamácie).

Riešenie situácie môžete urýchliť zaslaním dokladu o spracovanej platbe na e-mail uhrada@o2.sk.

Upozornenie: Vyhnite sa reklamáciám a realizujte všetky dobitia cez internet len prostredníctvom našej stránky. Pri dobíjaní prostredníctvom internet bankingu nevyužívajte trvalý príkaz ani opakovanú platbu, keďže každé dobitie má jedinečný variabilný symbol.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: