Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie

Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.

Späť

Zabudli ste zadať alebo ste uviedli nesprávny variabilný symbol pri platbe faktúry. Ako to riešiť?

Ak ste omylom zadali nesprávny údaj, alebo ste zabudli variabilný symbol uviesť, nemusíte mať obavy. Pošlite nám doklad o platbe a správny variabilný symbol s opisom situácie na e-mail uhrada@o2.sk. Ako doklad postačuje napríklad screenshot platby z internet bankingu.

Ak ste variabilný symbol vôbec neuviedli, ale zaplatili ste presnú sumu a z daného účtu uhrádzate faktúry pravidelne, platba by sa nám mala aj bez variabilného symbolu pripísať a napárovať správne. Najlepšie je odsledovať si to cez zákaznícku zónu Moje O2. Ak by ani na tretí pracovný deň po úhrade faktúry nebola evidovaná ako zaplatená, prosím, pošlite nám doklad o platbe.


 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: