Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie
Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.
Objednávky z O2 e-shopu doručujeme kuriérom s výnimkou predplatenej karty, ktorú vám bezplatne zasielame Slovenskou poštou do 7 pracovných dní od objednania. Objednávky zadané cez e-shop v pracovné dni do 16:00 sa budeme snažiť doručiť do 1 pracovného dňa od odoslania objednávky (objednávky zadané v piatok do 16:00 doručujeme najbližší pracovný deň). Objednávky zadané cez e-shop v pracovné dni po 16:00 alebo počas víkendov/sviatkov sa budeme snažiť doručiť do 2 pracovných dní od odoslania objednávky. Pred príchodom kuriéra si pripravte jeden doklad totožnosti.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.