Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Späť

Ako môžem reklamovať nesprávne dobitie kreditu?

Reklamáciu dobitia kreditu, t.j. napríklad nesprávne dobitý kredit, alebo nenavýšený kredit po platbe môžete s nami vyriešiť na Zákazníckej linke 949 alebo priamo v predajni, v ktorej ste dobíjali kredit.


Čo si treba pripraviť

  • dobíjané telefónne číslo,
  • suma dobitia,
  • dátum a čas dobitia,
  • spôsob platby,
  • pri dobíjaní cez internet banking variabilný a špecifický symbol platby (nepovinný údaj, výrazne však môže urýchliť proces reklamácie).

 
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: