Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Späť

Koľko trvá vybavenie reklamácie tovaru zakúpeného v O2?

Doba na vybavenie záručnej reklamácie je 30 dní od jej prijatia a beží od dňa, kedy od Vás máme k dispozícii všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr. V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO) sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody.


 

Kde vám ešte poradíme

Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja)
v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966
od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory
sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 1 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora,
cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: