Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie
Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.
Pri reklamácii tovaru odporúčame priniesť všetok pôvodný obsah balenia. Teda aj príslušenstvo ako napríklad nabíjačka, slúchadlá, usb kábel. Uľahčí to riešenie vašej reklamácie, keďže servisné stredisko potrebuje skontrolovať všetky časti výrobku.
Toto sa však netýka samotného balenia. Krabicu z výrobku nosiť nemusíte.
Žiadosť o reklamáciu tovaru môžete vyplniť aj online. Potom stačí výrobok priniesť do ktorejkoľvek z našich predajní.
Potrebujete pomoc s reklamáciou tovaru? Navštívte nás ktorejkoľvek predajni, všetko potrebné vybavíme s vami.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.