Programy a telefóny
Zaujíma vás, ako funguje Zľava na zariadenia, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?
Balíček k programu s platbou na faktúru môžete využívať počas celého fakturačného obdobia a v ďalšom sa vám automaticky obnovia, pokiaľ si balíčky nedeaktivujete. S programom s kreditom môžete balíčky využívať počas 30 dní od aktivácie. Ak ich miniete skôr, môžete si aktivovať ďalšie. Rovnako sa automaticky obnovia, ale podmienkou je dostatočná výška kreditu.
S programom s kreditom sa aktivovaný balíček odpočíta z kreditu. S programom na faktúru sa aktivovaný balíček odzrkadlí v najbližšej faktúre.
Svoje balíčky môžete jednoducho spravovať, aktivovať, deaktivovať a kontrolovať ich spotrebu v Moje O2 alebo v O2 aplikácii.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.