Aplikácie k O2 SMART Paušálom

K O2 SMART Paušálom si môžete pridať štandardné alebo prémiové aplikácie. Počet a typ aplikácií, ktoré môžete aktivovať, záleží od toho, pre ktorý paušál sa rozhodnete. Pri nákupe alebo v Moje O2 sa vám zobrazia voľné pozície a každú z nich môžete obsadiť jednou vami vybranou aplikáciou.

 

K SMART Paušálom si môžete aktivovať dva typy aplikácií:

Štandardná aplikácia

Do voľnej pozície pre štandardnú aplikáciu môžete vložiť ľubovoľnú štandardnú aplikáciu. Pre vybranú štandardnú aplikáciu získate 10 GB dát. Ak budete používať túto aplikáciu vo vašom zariadení, spotrebované dáta sa budú najprv odpočítavať z tohto objemu dát, a vám tak zostane viac základných dát na všetko ostatné.

Aplikácie na výber

Prémiová aplikácia

Do voľnej pozície pre Prémiovú aplikáciu si môžete vložiť ľubovoľnú prémiovú aplikáciu. Pre prémiové aplikácie získate taktiež 10 GB dát, avšak k väčšine prémiových aplikácií získate aj prístup k predplatenému obsahu danej aplikácie. Ak vás žiadna z prémiových aplikácií nezaujme, môžete do pozície pre Prémiovú aplikáciu vložiť aj ľubovoľnú štandardnú aplikáciu a tiež tak získate 10 GB dát pre túto aplikáciu.

Aplikácie na výber
 
Ako fungujú aplikácie
Každú aplikáciu si môžete kedykoľvek zmeniť za inú.
Ak nevyužívate bonus na zariadenie, získate jednu aplikáciu navyše.
Pre každú vybranú aplikáciu získate 10 GB dát.

Ak nevyužívate bonus na zariadenie môžete využívať jednu štandardnú alebo prémiovú aplikáciu s 10 GB dát navyše – keď bonus na zariadenie začnete využívať, táto aplikácia sa automaticky odstráni.

Ak sa rozhodnete, že chcete využívať inú aplikáciu než máte aktuálne zvolenú, vo vašom O2 SMART Paušále môžete aplikáciu zmeniť za inú . Môžete ju zmeniť raz za fakturačné obdobie.

Rovnaká aplikácia nemôže byť aktívna súčasne viackrát.

Ak si aktivujete prémiovú aplikáciu, pre získanie prístupu k predplatenému obsahu si ju budete musieť aktivovať u daného partnera . Inštrukcie pre dokončenie aktivácie vám zašleme e-mailom alebo ich nájdete v Moje O2 pod danou aplikáciou.

10 GB dát je možné vyžívať, len pokiaľ nemáte vyčerpaný základný objem dát, pretože vaše zariadenie vždy čerpá aj malý objem dát, ktoré nesúvisia s aplikáciou. Ak si prajete čerpať zostávajúce dáta pre aplikáciu ďalej, budete si musieť obnoviť základný objem dát.

Spotreba dát aplikáciou, ktorú zaznamenáme v našej sieti, sa líši od tej, ktorú zaznamená vaše zariadenie. Do dátového prenosu sa totiž nemusia zarátať reklamy, ktoré sa vám zobrazia v aplikácií, používanie hier, prípadne zobrazenie odkazov alebo presmerovania na iné stránky alebo aplikácie.

Garantujeme, že počas fakturačného obdobia správne identifikujeme najmenej 90 % dátového prenosu, ktorý je možné považovať za obsah aplikácie. Metodiku a technológie na počítanie spotreby neustále aktualizujeme pre čo najpresnejší výsledok.

 

Najčastejšie otázky


Pre partnerov

Pracujete pre spoločnosť, ktorá ponúka aplikáciu s multimediálnym alebo iným zaujímavým obsahom a chceli by ste byť súčasťou ponuky O2 SMART Paušálov? Nechajte nám váš kontakt a zistite podrobnosti o tom, ako sa stať súčasťou našej ponuky.

Mám záujem
Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: