Programy a telefóny
Zaujíma vás, ako funguje Zľava na zariadenia, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?
Bonusovú aplikáciu môžete získať nahradením Zľavy na zariadenia (bonusová aplikácia je alternatívou Zľavy na zariadenia).
Zmenu:
- zo Zľavy na zariadenia na bonusovú aplikáciu
- z bonusovej aplikácie na Zľavu na zariadenia
- z bonusovej aplikácie na inú bonusovú aplikáciu
môžete urobiť raz za fakturačné obdobie.
V závislosti od O2 SMART Paušálu, ktorý si vyberiete alebo ktorý používate, si môžete vybrať z prémiových alebo štandardných aplikácií.
Bonusovú aplikáciu si aktivujete v Zákazníckej zóne Moje O2 v časti Benefit k programu alebo v O2 aplikácii. Aktivácia (aj deaktivácia) bonusovej aplikácie prebehne okamžite.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.