Sieť, internet a nastavenia
Máte nový telefón, alebo ste prešli do O2 a chcete vedieť, ako ho správne nastaviť pre 4G LTE sieť a ďalšie skvelé služby od O2?
Základnou ochranou prosti zneužitiu vašej SIM karty pri strate alebo krádeži telefónu je zablokovanie vašej karty. Môžete tak urobiť aj online, po prihlásení sa do Moje O2. Prihlásite sa menom a heslom a v prehľade čísel zvolíte svoje číslo a pri ňom nájdete možnosť blokovania.
Po zablokovaní SIM karty online potom navštívte našu predajňu. Vydáme vám novú SIM kartu s vašim telefónnym číslom.
So zablokovaním vám pomôžeme aj na Zákazníckej linke 949 alebo v ktorejkoľvek predajni.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.