Breadcrumb

Chybová hláška - Zoznam faktúr

RB - Faktura

O2 Faktúry

   
 

Ako môžete uhradiť faktúru?


SEPA inkaso

So SEPA inkasom vaše platby zbehnú automaticky v deň splatnosti faktúry, nemusíte nikam chodiť. Všetko zariadime za vás.

Ako to funguje?

  • každý mesiac vám bude fakturovaná čiastka bezplatne stiahnutá z účtu
  • o sume budete vopred informovaný SMS správou.

Ako si aktivovať SEPA inkaso?

Inkaso si nastavíte v Moje O2:

1. Po prihlásení do Moje O2 jednoducho vytvoríte nový mandát.
2. Na stránke Fakturačných údajov v časti Platba faktúr priradíte mandát k fakturačnému profilu.
3. V internet bankingu alebo priamo na pobočke vašej banky povolíte inkaso, pričom zadáte vaše číslo mandátu (UMR) a číslo kreditora* (CID) SK32ZZZ70000000564.

Nezadávajte žiadny variabilný, konštantný ani špecifický symbol. Inkasný limit vám odporúčame nastaviť vo výške dvojnásobku vašich faktúr.

Po prechode na štandard SEPA nie je možné opakovanie inkasného príkazu, preto vám odporúčame, aby ste v deň splatnosti inkasa na účte mali dostatok prostriedkov. Vyhnete sa tým omeškaniu platby.

V prípade neúspešnej inkasnej platby je potrebné, aby ste faktúru uhradili iným spôsobom.

Inkaso Vám nastavíme aj cez Zákaznícku linku 949 alebo v O2 Predajni.


Automatické platby kartou

S Automatickými platbami kartou sa budú vaše ďalšie platby uhrádzať automaticky v deň splatnosti faktúry. Uložte si v mobilnej aplikácii alebo na e-portáli Moje O2 svoju platobnú kartu a všetko zariadime za vás.

Ako to funguje?

  • každý mesiac vám bude fakturovaná čiastka bezplatne stiahnutá zo zapamätanej platobnej karty
  • o sume budete vopred informovaný SMS správou alebo notifikáciou v mobilnej O2 aplikácii
  • o úspešnej alebo neúspešnej transakcii v deň splatnosti faktúry vás opäť informujeme SMS správou alebo notifikáciou

Ako si aktivovať Automatické platby kartou?

Automatické platby si nastavíte pri manuálnom platení faktúr pomocou platobnej karty prostredníctvom O2 aplikácie alebo webového portálu Moje O2.


1. Pri platení faktúry nezapamätanou platobnou kartou vás vyzveme, aby ste si kartu zapamätali a po zaplatení faktúry vám poskytneme možnosť aktivovať si Automatické platby kartou.

2. Pri platení faktúry zapamätanou platobnou kartou vás vyzveme, aby ste si po zaplatení faktúry aktivovali Automatické platby.

Ako si deaktivovať Automatické platby?

Deaktivovať Automatické platby kartou môžete prostredníctvom Moje O2 na stránke Fakturačných údajov v časti Platba faktúr alebo v sekcii Platby v O2 aplikácii.

Ďalšie dôležité informácie

O vystavení faktúry po skončení fakturačného obdobia a o sume na úhradu vás informujeme e-mailom, cez SMS alebo v mobilnej O2 aplikácii. Správa obsahuje dátum splatnosti, ktorý je aj dátumom, kedy sa uskutoční prvá Automatická platba platobnou kartou.

Ak máte v čase aktivácie Automatických platieb platobnou kartou nejaké vystavené a nezaplatené faktúry, musíte si ich zaplatiť manuálne. Nebudú uhradené automaticky.

Momentálne neponúkame možnosť nastavenia platobného limitu, pokiaľ ho nemáte nastavený vo vašej banke.

V prípade neúspešnej automatickej platby vám zašleme SMS správu alebo notifikáciu o neúspešnosti a vyzveme vás, aby ste odstránili problém s platobnou kartou alebo výškou finančných prostriedkov na účte. Vašu faktúru nemusíte uhrádzať iným spôsobom. Automatickú platbu zopakujeme na 3., 6. a 9. deň po splatnosti faktúry. Od 10. dňa po splatnosti faktúry pokračuje štandardný vymáhací proces sumy na faktúre a musíte ju zaplatiť manuálne, resp. iným spôsobom.

Nový spôsob automatickej platby kartou odporúčame využívať aj našim firemným zákazníkom, nakoľko platobné transakcie kartou sú oslobodené od transakčnej dane.

Automatické platby vám nastavíme aj cez Zákaznícku linku 949 alebo v O2 Predajni. Platobnú kartu si však budete musieť do O2 účtu uložiť vy osobne.


Online platba

Svoju faktúru môžete uhradiť aj priamo online v zákazníckej zóne Moje O2 alebo môžete zvoliť Platbu faktúry bez prihlásenia. Faktúru môžete uHradiť online cez platobnú kartu alebo cez internet banking.

 

Podporované platobné karty:

MasterCard
Visa Card

Podporované služby internet bankingu:

Sporopay Tatrapay VÚB eplatby
 

Faktúry môžete uhradiť cez internet s platobnými kartami MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, VISA Electron, V Pay, ktoré umožňujú e-commerce transakcie a boli vydané na Slovensku. V prípade neúspešnej platby pri platbe faktúr cez internet, prosím, kontaktujte banku, ktorá vydala vašu platobnú kartu.

Platobné karty vydané v iných krajinách ako na Slovensku nie je možné využiť na dobitie kreditu.


Bankový prevod

Platbu môžete realizovať prevodným príkazom cez internet banking či mobilnú aplikáciu vašej banky, prípadne osobne na pobočke vašej banky.

IBAN pre platby faktúr: SK1109000000000630964920
SWIFT kód banky: GIBASKBX
Variabilný symbol: je rovnaký ako vaše číslo zákazníka (uvedené na faktúre)
Suma: celková suma na úhradu v € s DPH


Bankomat

Platbu môžete realizovať aj cez bankomat Vašej banky (pokiaľ to umožňuje), pomocou funkcie Platobný príkaz.

Pri platbe je potrebné uviesť:

IBAN pre platby faktúr: SK1109000000000630964920
SWIFT kód banky: GIBASKBX
Variabilný symbol: je rovnaký ako vaše číslo zákazníka (uvedené na faktúre)
Suma: celková suma na úhradu v € s DPH

Úhrada faktúry prostredníctvom bankomatov Slovenskej sporiteľne


QR kód (PAY by square)

Pri úhrade faktúry na pobočkách Slovenskej pošty, Poštovej banky a vo vybraných kamenných predajniach si pracovníci pri pokladni naskenujú QR kód.

Pri platbe si, prosím, pripravte občiansky preukaz ako doklad totožnosti, podobne ako v banke.

 

Informácia k platbe QR kódom (PAY by square)

Platby cez QR kód v pobočkách Slovenskej pošty, a.s. a v pobočkách partnerov sú spoplatnené sumou 2,00 € za každú prijatú platbu. Poplatok bude zaúčtovaný do najbližšej O2 faktúry. Poplatok nevplýva an výšku poplatkov účtovaných Slovenskou poštou.

Vaše faktúry však môžete aj naďalej uhrádzať bezplatne, napríklad v O2 aplikácii, webovej zákazníckej zóne Moje O2, inkasom alebo bezhotovostným prevodom.

 

Payme

Payme je služba, ktorá uľahčuje platenie faktúr. Ak máte podporovanú banku a otvoríte faktúru cez mobil, automaticky predvyplní platobné údaje – stačí platbu len potvrdiť. Ak vaša banka Payme nepodporuje, zobrazia sa vám štandardné platobné údaje a QR kód na rýchlu platbu.

Payme nájdete v rekapitulácii platieb, v rámčeku na QR kódom:

 

Faktúru môžete uhradiť aj na ktorejkoľvek O2 Predajni. Platba faktúry na predajni je spoplatnená podľa aktuálneho cenníka.