Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
V prípade, že v súčasnosti nie ste v O2 registrovaný ako právnická osoba alebo fyzická osoba – podnikateľ, faktúra (daňový doklad) vám nebude automaticky vystavovaná a zasielaná. O generovanie a zasielanie faktúry môžete požiadať zavolaním na Zákaznícku linku O2 na číslo 949 alebo navštívením najbližšieho predajného miesta O2 v prípade, že:
- máte záujem o registráciu ako podnikateľ alebo,
- budete mať záujem o jednorazové vystavenie faktúry,
- prípadne jej pravidelné zasielanie.
Spätné vygenerovanie faktúr po zaregistrovaní vašej žiadosti je možné maximálne za obdobie posledných troch kalendárnych mesiacov.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.