Postup samoinštalácie O2 WiFi routera Mikrotik:
-
1
Uistite sa, že zariadenie partnera (to vám už zapojil technik) máte pripojené do elektriny a optickým káblom do optickej siete.
-
2
Čierny router s nálepkou O2 Internet optikou pripojte do elektrickej siete.
Toto zariadenie bude zároveň vysielať WiFi vo vašej domácnosti, umiestnite ho čo najviac do stredu priestoru, ktorý chcete pokryť WiFi signálom.
-
3
Zariadenie partnera a čierny router s nálepkou O2 Internet optikou prepojte ethernetovým káblom RJ45 (kábel s rovnakými koncovkami).
Na zariadení partnera zasuňte kábel do portu s označením LAN 1, na strane čierneho routera s nálepkou O2 Internet optikou pripojte kábel do portu 1 (Internet).
- 4
Pripojte sa k WiFi
Vo východiskovom nastavení je prvých 12 znakov sériového čísla zariadenia SN zároveň vaším heslom k WiFi. Meno WiFi siete može mať dva tvary podľa stavu, v akom sa zriadenie vašej služby nachádza:
MikroTik-XXXX - Služba sa pripravuje a nie je potrebné sa k takejto WiFi pripájať.
O2 Internet na doma XXXX - Služba je funkčná a pripravená na používanie.
XXXX sú posledné štyri znaky identifikátora W0. Oba identifikátory, SN aj W0, nájdete na štítku Wi-Fi routera alebo na krabici zariadenia.
Upozornenie:
Internet sa môže rozbehnúť až niekoľko hodín po odchode technika. Stačí počkať, nie je potrebné resetovať router (router je potrebné mať správne zapojený podľa návodu).
Radi Vám poradíme na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Linka technickej podpory je spoplatnená jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.