Programy a telefóny
Zaujíma vás, ako funguje Zľava na zariadenia, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?
Áno, zariadenie s mesačnými splátkami môžete splatiť aj skôr ako po 24 mesiacoch, a to bez akéhokoľvek poplatku alebo navýšenia. O predčasné vyplatenie zostávajúcej sumy môžete požiadať v ktorejkoľvek O2 Predajni. Keďže ide o službu k programom na faktúru, zostávajúcu sumu vám vyúčtujeme vo faktúre za fakturačné obdobie, v ktorom o predčasné vyplatenie požiadate.
Ukončenie služby je okamžité a už pri požiadaní o vyplatenie zariadenia môžete využiť novú Zľavu na zariadenia k programom O2 Paušál, O2 Smart Paušál či O2 Dáta.
OD 31.1.2023 UŽ NIE JE MOŽNÉ ZAKÚPIŤ ZARIADENIE NA SPLÁTKY K PROGRAMOM O2 SMART PAUŠÁL, O2 DÁTA A PÔVODNÝ O2 PAUŠÁL.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.