Breadcrumb

Global Assets

Support Centre Assets

Centrum podpory - Služby - Header

Služby od O2

Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.

Zverejňovač príspevkov - CP Služby

Identifikácia zlomyseľných volaní

Identifikácia zlomyseľných volaní je služba, ktorá Vám môže pomôcť včas odhaliť identifikáciu telefónneho čísla, z ktorého je realizované zlomyseľné alebo výhražné volanie.

Písomnú žiadosť o identifikáciu zlomyseľných volaní môžete doručiť na naše Zákaznícke centrum alebo ju podať osobne na hociktorom predajnom mieste. Žiadosť je možné podať maximálne do 30 kalendárnych dní od prijatia zlomyseľného alebo výhražného volania. Súčasťou žiadosti je dátum a čas takéhoto volania.

Identifikácia zlomyseľných volaní sa realizuje v časovom rozmedzí +/- 30 minút od zadaného času.

Identifikovať je možné len reálne uskutočnené volanie (prezvonenia nie sú identifikovateľné).

Každá žiadosť o identifikáciu zlomyseľných volaní je spoplatnená podľa nášho platného cenníka. Ak od nás využívate predplatenú službu, pre identifikáciu zlomyseľného volania musíte mať dostatočný kredit – min. 11 EUR. Ak kredit nie je dostatočný, žiadosť bude zamietnutá, o čom budete informovaní formou SMS.

Výsledkom identifikácie je telefónne číslo volajúceho (aj v prípade, ak využíva službu CLIR). Iné údaje volajúceho (napr. meno, adresu a pod.) neposkytujeme. Výsledok identifikácie je doručovaný na adresu trvalého pobytu účastníka, ak v žiadosti o identifikáciu zlomyseľných volaní nie je uvedená iná adresa.

Divider

 

Support Centre Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: