Služby od O2
Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.
Identifikácia zlomyseľných volaní je služba, ktorá Vám môže pomôcť včas odhaliť identifikáciu telefónneho čísla, z ktorého je realizované zlomyseľné alebo výhražné volanie.
Písomnú žiadosť o identifikáciu zlomyseľných volaní môžete doručiť na naše Zákaznícke centrum alebo ju podať osobne na hociktorom predajnom mieste. Žiadosť je možné podať maximálne do 30 kalendárnych dní od prijatia zlomyseľného alebo výhražného volania. Súčasťou žiadosti je dátum a čas takéhoto volania.
Identifikácia zlomyseľných volaní sa realizuje v časovom rozmedzí +/- 30 minút od zadaného času.
Identifikovať je možné len reálne uskutočnené volanie (prezvonenia nie sú identifikovateľné).
Každá žiadosť o identifikáciu zlomyseľných volaní je spoplatnená podľa nášho platného cenníka. Ak od nás využívate predplatenú službu, pre identifikáciu zlomyseľného volania musíte mať dostatočný kredit – min. 11 EUR. Ak kredit nie je dostatočný, žiadosť bude zamietnutá, o čom budete informovaní formou SMS.
Výsledkom identifikácie je telefónne číslo volajúceho (aj v prípade, ak využíva službu CLIR). Iné údaje volajúceho (napr. meno, adresu a pod.) neposkytujeme. Výsledok identifikácie je doručovaný na adresu trvalého pobytu účastníka, ak v žiadosti o identifikáciu zlomyseľných volaní nie je uvedená iná adresa.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.