Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Faktúru je možné odoslať len na adresu, ktorá je na nej uvedená. Ak potrebujete odoslať faktúru na inú adresu, kontaktujte prosím zákaznícku linku na čísle 949 alebo vyplňte kontaktný formulár. Faktúru si môžete pozrieť aj v O2 Aplikácii alebo ju stiahnuť a vytlačiť po prihlásení do zóny Moje O2 v sekcii Moje O2 v časti Faktúry.
- Jednorazové zaslanie poštou - prvýkrát zadarmo (za prvé bezplatné zaslanie považujeme aj nastavenú papierovú metódu doručovania)
- Opakované zaslanie je spoplatnené podľa cenníka „Odpis Faktúry“
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.