Programy a telefóny
Zaujíma vás, ako funguje Zľava na zariadenia, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?
Do eKancelárie sa prihlásite na stránke www.ekancelaria.o2.sk s prihlasovacími údajmi, ktoré ste si zvolili pri registrácii a prišli vám v SMS správe - prihlasovacím menom je vaše DIČ. V prípade, ak ste nezadali požiadavku na zmenu hesla, pri prihlásení použite heslo, ktoré ste si zvolili pri registrácii a prišlo vám v SMS správe.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.