Programy a telefóny
Zaujíma vás, ako funguje Zľava na zariadenia, Poukážka na zariadenie alebo Datahit alebo hľadáte informácie o programoch a balíčkoch?
- Ako si aktivujem Max?
- Zmena programu
- Ako si aktivujem Internet na deň?
- Môže si zakúpiť SIM kartu aj občan inej krajiny pod 18 rokov?
- Môžem surfovať aj bez internetového balíčka? Je to drahé?
- Môžem si navýšiť neobmedzené dáta alebo obnoviť rýchlosť prenosu dát k Neobmedzeným O2 SMART Paušálom alebo k Bezstarostnému O2 Paušálu?
- Ako si mám vymeniť alebo doplniť aplikáciu k O2 SMART Paušálu?
- Ako môžem využívať aplikácie k svojmu O2 SMART Paušálu?
- Ako funguje Zľava na zariadenia?
- Aká je platnosť balíčka k programu a ako sa uhrádza?
- Bonusová aplikácia
- Môžem predčasne vyplatiť mobil alebo iné zariadenie?
- Kedy nastane zmena programu, ak prejdem na O2 Paušál?
- Môžem si aktivovať službu Datahit k Neobmedzeným O2 SMART Paušálom alebo k Bezstarostnému O2 Paušálu?
- Ako funguje služba Datahit?
- Internet na deň platí len v ten deň alebo až do vyčerpania objemu dát?
- Koľko zaplatím za balíček, ak si ho aktivujem v polovici fakturačného obdobia?
- Ako si aktivujem SIM kartu s dobíjaním kreditu?
- Kedy a ako si v O2 môžem zobrať nové zariadenie?
- Mám telefón od O2 so Splátkou za zariadenia. Ako zistím, koľko a dokedy ešte ostáva zaplatiť?
- Môžem zároveň s Vykúpením z viazanosti využiť aj Zľavu na zariadenia?
- Kde a ako môžem sledovať HBO Max?
- Sú O2 programy naozaj bez viazanosti?
- Môžem si svoje nové zariadenie poistiť proti krádeži, zničeniu alebo vade?
- Ako môžem zrušiť O2 Poistku?
- Aktivujem si balíček. Na Nástenke v Moje O2 mám informáciu o aktivácii, ale v spotrebe nevidím voľné jednotky.
- Ako sa zálohujú dáta pri kúpe nového telefónu?
- Ako si zruším automatickú obnovu dát?
- Čo robiť, ak mám telefón blokovaný sieťou iného operátora?
- Kde nájdem cenník O2 služieb a zariadení?
- Ako môžem získať Radosť?
- Neobmedzené volania v O2 Smart Paušáloch sú do všetkých sietí alebo len do O2?
- Prenesú sa mi nevyčerpané minúty z O2 Paušálu do ďalšieho mesiaca?
- Mám kartu s dobíjaním kreditu a nedá sa mi aktivovať balíček. Prečo?
- Funguje služba O2 Car Control aj v zahraničí?
- Prenášajú sa nevyužité minúty/SMS/dáta z programu alebo balíčka do ďalšieho mesiaca?
- Môžem vrátiť tovar na druhý deň, ak mi výrobok nevyhovuje?
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.