Prenos čísla na O2 Dáta
Nechajte zmluvnú pokutu na nás a prejdite na O2 Dáta. Získajte veľký objem dát aj s bonusom na zariadenie. Za volania a SMS zaplatíte len to, čo naozaj využijete. Ak ste viazaní inde, zmluvnú pokutu nechajte na nás.
Chcem O2 DátaPreneste si číslo na O2 Dáta V cene programu môžete služby využívať v celej EÚ.

Nový telefón k paušálu na začiatok od 0 €
Teraz si môžete z našej ponuky vybrať smartfón,
po akom naozaj túžite.

Zbavte sa viazanosti
Prejdite k nám na O2 SMART Paušál či na O2 Dáta a zmluvnú
pokutu u starého operátora nechajte na nás.
V prípade, že využívate O2 SIM kartu, na ktorú by ste si chceli preniesť číslo, využite prenos čísla cez SMS.
Najčastejšie otázky o prenose čísla
V krajinách EÚ, v Nórsku, Lichtenštajnsku a na Islande (ďalej zjednodušene aj ako „EÚ“) môžete so službou EÚ Roaming využívať volania, SMS a MMS ako doma. Zároveň máte v EÚ s vaším programom k dispozícii celý objem dát. Po prekročení stanoveného objemu platíte v EÚ k domácej cene príplatok. Viac o limitoch, príplatkoch a zásadách využívania služieb v EÚ sa dozviete na stránke venovanej Roamingu.
Ak chcete využívať služby O2 v krajinách mimo EÚ, všetko potrebné sa dozviete na stránke venovanej Roamingu.
Aby prenos čísla prebehol čo najhladšie, je dobre, ak máte:
- Vysporiadané všetky záväzky s Vaším pôvodným operátorom.
- Zaktualizované osobné údaje u Vášho súčasného operátora.
Zistite si, kedy sa skončí váš záväzok voči súčasnému operátorovi. Hneď po tomto dni si môžete požiadať o prenos čísla priamo na našej stránke alebo na niektorej z O2 Predajní. Proces prenosu prebehne do 4 pracovných dní od podpísania zmluvných dokumentov.
Áno, po celý čas prenášania čísla môžete používať váš mobilný telefón tak, ako ste zvyknutý. Váš súčasný operátor vám vopred oznámi deň a hodinu, kedy sa uskutoční samotné prenesenie čísla. Operátori väčšinou prenášajú čísla v noci, aby zákazníci nepocítili vôbec žiadne obmedzenie.
Určite nie. Operátor, od ktorého odchádzate, vám oznámi presný deň a hodinu, kedy bude vaše číslo prenesené. Do tohto momentu platíte za služby operátorovi, od ktorého odchádzate. Po prenesení čísla platíte už len tomu operátorovi, ku ktorému ste si preniesli číslo. Ak bude vaše číslo prenesené počas vášho fakturačného obdobia, dostanete od svojho súčasného operátora ešte jednu faktúru za služby, ktoré ste využívali do prenesenia čísla.
Ak máte ďalšie otázky týkajúce sa prenesenia čísla, zavolajte na Bezplatnú telefónnu linku O2 0800 02 02 02 alebo navštívte najbližšiu O2 Predajňu.
Kuriér vám do 2 dní od odoslania objednávky doručí SIM kartu a podpíšete potrebné dokumenty. Celý proces prenosu čísla môže trvať 4 pracovné dni od podpísania zmluvných dokumentov.

o prenos čísla ?
Zavoláme Vám!
Radi vám telefonicky poradíme.
alebo počas nasledujúceho pracovného dňa.
alebo počas nasledujúceho pracovného dňa.