O2 Internet vzduchom - Najčastejšie otázky
Ako si nastaviť O2 Internet vzduchom a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu od O2.
1. Sprostredkovateľ aktivity:
Sprostredkovateľom je spoločnosť O2 Slovakia, s.r.o. so sídlom Einsteinova 24, 85101 Bratislava, IČO: 47 259 116, zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava 1, oddiel Sro, vložka č. 160894/B (ďalej len „Sprostredkovateľ"). Sprostredkovateľ vydáva tieto Pravidlá aktivity (ďalej len "Pravidlá").
2. Trvanie aktivity:
Aktivita sa uskutoční v dňoch od 7.11.2022 do 30.1.2023.
3. Účastníci:
Účastníkom aktivity sa rozumie: akákoľvek fyzická osoba, ktorá v dobe trvania aktivity prinesie a odovzdá na akékoľvek Predajné miesto O2 mobilný telefón za účelom podpory projektu Druhá šanca pre mobil. Zoznam Predajných miest O2 sa nachádza na stránke www.o2.sk
4. Podmienky:
Účastník berie na vedomie, že hodnota odovzdaného mobilného telefónu bude odovzdaná prostredníctvom Sprostredkovateľa na charitatívne účely. Účastník sa vzdáva nároku na vyplatenie hodnoty mobilného telefónu ako aj vrátenie odovzdaného mobilného telefónu. Účastník odovzdáva mobilný telefón anonymne. Verejnosť bude oboznámená o výslednej hodnote odovzdaných mobilných telefónov prostredníctvom Sprostredkovateľa na jeho webovom sídle. Účastník odovzdaním mobilného telefónu vyslovuje súhlas s týmito Pravidlami.
V Bratislave, 7.11.2022.
O2 Slovakia, s.r.o.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.