Aplikácia TIDAL Music
Umelci ako JAY-Z, Beyoncé, Coldplay, Rihanna, Alicia Keys, Daft Punk, Calvin Harris a mnoho ďalších sa spojili a vytvorili exkluzívnu hudobnú aplikáciu, v ktorej nájdete viac ako 60 miliónov skladieb, vyše 250-tisíc videoklipov, živé prenosy z koncertov a exkluzívny obsah zo zákulisia hviezd vo vysokej kvalite. S aplikáciou TIDAL Music môžete počúvať zahraničných a slovenských interpretov kedykoľvek vo svojom mobile, počítači alebo televízore. Pridaním tejto aplikácie do vášho O2 SMART Paušálu získate plný prístup k predplatenému obsahu TIDAL Premium.
Čo je TIDAL Music?
Dáta spotrebované touto aplikáciou sa vám nebudú odpočítavať z vášho základného balíka dát, ale z 10 GB, ktoré máte k dispozícii pre túto aplikáciu každý mesiac.
Ak však máte náš paušál s neobmedzenými dátami, spotrebou sa už nemusíte zaoberať.

Ak ste využívali aplikáciu TIDAL Music v minulosti, uistite sa ešte pred aktiváciou:
- že na danej e-mailovej adrese (konte TIDAL) už nepoužívate predplatné TIDAL HiFi. Ak áno, musíte si predplatné HiFi zrušiť a až následne pokračujte v aktivácii.
- že na danej e-mailovej adrese (konte TIDAL) nemáte aktivovanú platbu pre TIDAL prostredníctvom Apple Wallet. Ak áno, nastavenie najprv zrušte v nastaveniach účtu Apple (Apple ID, Odbery). Ak by ste sa stretli s problémami pri aktivácii aj po zrušení Odberu, vytvorte si nové konto. Následne môžete pokračovať v aktivácii.
Aktivácia
- Vyberte si aplikáciu TIDAL Music k vášmu O2 SMART Paušálu.
- Stiahnite si aplikáciu z Google Play alebo App Store.
- V Moje O2 alebo v e-maile, ktorý ste dostali pri vybraní aplikácie, nájdete preklik na stránku partnera, kde sa prihlásite.
- Dokončite registráciu do konta TIDAL, pričom si môžete vytvoriť nové konto, použiť pôvodné konto (ak ho už máte), prípadne sa prihlásiť prostredníctvom služby Facebook alebo Twitter.
Hotovo. Teraz môžete počúvať hudbu cez TIDAL Music vo vysokej kvalite zvuku na rôznych zariadeniach – cez smartfón, PC, hernú konzolu a veľa ďalších.
Ako si aktivovať predplatné?
Ako previesť svoje playlisty z inej služby na Tidal
Používate aplikáciu Tidal a chcete v nej mať všetky svoje playlisty z iných hudobných aplikácii? Poradíme vám, ako ich previesť do appky Tidal.
Tune My Music
Tune My Music pomáha prevádzať playlisty medzi hudobnými službami. Podporuje napríklad Spotify, Apple Music, Youtube a mnoho ďalších. Ako na to?
1. Začnete na stránke Tune My Music. Vyberte službu, z ktorej chcete previesť vaše playlisty a skladby do služby TIDAL.
2. Prihláste sa do svojej pôvodnej služby (napr. Spotify) a zvoľte možnosť nahratia zo svojho účtu.
3. Označte albumy, zoznamy, prípadne jednotlivé skladby, ktoré chcete previesť a pokračujete ďalej na výber destinácie.
4. Vyberte službu TIDAL a prihláste sa do nej svojím emailom a heslom, prípadne prostredníctvom konta Facebook.
5. Spustite presúvanie svojej hudby a počkajte, kým sa presúvanie ukončí.
Hotovo. Vaše obľúbené skladby nájdete vo vašich playlistoch v službe TIDAL. Nestáva sa to často, ale ak niektorú zo skladieb nebolo možné presunúť, uvidíte ju v službe TIDAL šedou farbou, pretože sa táto skladba v TIDAL zatiaľ nenachádza.
Soundiiz
Ak vám nevyhovuje Tune My Music, môžete vyskúšať aj iné služby. Veľmi praktická je napríklad Soundiiz. Po zaregistrovaní, (nap. kontom Facebook) a prihlásení svojich kont hudobných straemovacích služieb sa vám zobrazí prehľad, kde môžete skladby presúvať z jednej služby do druhej, prípadne si spravovať albumy vo svojej obľúbenej hudobnej službe.
Najčastejšie otázky
Aktivačný kód získate tak, že si k svojmu O2 SMART Paušálu vyberiete z ponuky aplikácií práve TIDAL. Následne nájdete svoj kód pod aplikáciou TIDAL v zákazníckej zóne Moje O2 alebo v aplikácii Moje O2. Aktivačný kód vám zašleme aj na vašu e-mailovú adresu. Ak sa aktivačný kód nevyplní po presmerovaní na stránku do poľa automaticky, vpíšte ho, prosím, ručne.
Ak si už za službu TIDAL Premium platíte, vôbec to nevadí. Stačí, keď použijete aktivačný kód a prihlásite sa so svojím existujúcim kontom. Od tohto momentu vám poskytovateľ služby TIDAL nebude účtovať poplatok, a to až do momentu, dokedy si ponecháte aplikáciu vo svojom O2 SMART Paušále. Ak si však platíte verziu TIDAL HiFi, je potrebné ju najprv deaktivovať priamo vo vašom konte TIDAL.
V takom prípade bude prístup k predplatenému obsahu aplikácie znemožnený. Ak však budete chcieť svoje konto a aplikáciu TIDAL používať naďalej, môžete si zaplatiť predplatné priamo v aplikácii TIDAL, podľa aktuálne platných podmienok služby TIDAL.
Pokiaľ ste získali službu TIDAL k svojmu O2 SMART Paušálu, stačí, keď si túto aplikáciu odoberiete alebo nahradíte inou v Moje O2. Onedlho sa predplatné deaktivuje. Ak budete chcieť predplatné využívať opäť, stačí si vybrať aplikáciu TIDAL v Moje O2 alebo si môžete kúpiť predplatné priamo u poskytovateľa služby TIDAL.
V rámci O2 SMART Paušálu môžete získať len verziu Premium. Pokiaľ už využívate TIDAL HiFi, musíte si predplatné najprv deaktivovať vo svojom existujúcom konte, inak registrácia nebude úspešná. Ak sa rozhodnete ponechať si radšej platenú verziu HiFi, naďalej môžete využívať 10 GB dát pre túto aplikáciu.
TIDAL funguje na väčšine smartfónov, v tabletoch a v počítačoch. Platformu TIDAL podporuje zároveň široká škála sieťových prehrávačov hudby značiek ako Sonos, Bluesound, Linn, Auralic, Mirage, Squeezebox, Amarra, McIntosh, Wadia, Electrocompaniet, Meridian, Lode a mnohé iné.
Nie. TIDAL Premium obsahuje Offline mod, ktorý umožňuje stiahnuť a uložiť skladby do vášho zariadenia.
Môžete používať jedno zariadenie v online mode a 5 zariadení v offline mode súčasne.
Áno. Prenos vašej hudobnej knižnice, všetkých playlistov a obľúbených skladieb z inej služby do služby TIDAL hravo zvládnete prostredníctvom webu Tune My Music.
Otvorte aplikáciu TIDAL vo vašom zariadení. Stlačte „Log in“ na domovskej stránke a potom „Reset password“. Ako prihlasovacie meno zadajte svoju emailovú adresu, ktorú ste použili pri prvom prihlásení. Po chvíli vám bude doručený email s odkazom, ktorý vám umožní nastaviť si nové heslo. Nasledujte inštrukcie. Po zmene hesla sa môžete opäť prihlásiť do služby TIDAL s novým heslom.
Všetky časté otázky a odpovede k službe TIDAL nájdete v centre pomoci TIDAL.