Výmena vybraných modelov set-top boxov a ukončenie technickej podpory


Vážený zákazník, dovoľujeme si vás upozorniť na dôležité zmeny v poskytovaní služby O2 TV. Pozrite si, ktoré zmeny sa vás týkajú:

Výmena set-top boxu

Na to, aby ste mohli O2 TV využívať aj po technologických zmenách, ktoré sú plánované k 15.2.2022, je potrebné, aby ste mali k dispozícii nový Media TV box alebo využívali priamo aplikáciu v Smart TV. Váš set-top box vám po 15.2.2022 prestane fungovať. Výmena sa týka modelov SML-5442TW a EKT DiD 7006. Označenie modelu nájdete na štítku na spodnej strane set-top boxu. Staré zariadenie ani príslušenstvo nám nie je potrebné vrátiť. Ak ste si set-top box už vymenili, alebo ho už nepoužívate, považujte túto informáciu za bezpredmetnú.

Je na vás, ktorú alternatívu si zvolíte:

  • Aplikácia O2 TV je vhodným riešením v prípade, ak už máte Media TV box alebo využívate Smart TV. Pozrite si zoznam zariadení vhodných na sledovanie O2 TV cez aplikáciu:
    • - Samsung Smart TV (s Tizen OS, vyrobený v roku 2018 alebo neskôr),

      - LG Smart TV (s WebOS 3.5 a vyššie),

      - SMART TV s operačným systémom Android TV 9.0 a vyššie (napr. Xiaomi, Philips, Sony, Panasonic, TCL),

      - Media TV box s operačným systémom Android TV 9.0 a vyššie (napr. Strong LEAP S1, Xiaomi Mi Box S, Xiaomi Mi TV Stick, Nvidia Shield, Blaupunkt B-stream Box, Blaupunkt A‑stream Stick, Ematic SRT202, Nokia Streaming Box 8000),

      - Google Chromecast Google TV.


  • Nový Media TV box, s ktorým môžete okrem O2 TV sledovať aj HBO GO, Youtube či hrať rôzne hry. Zároveň budete pripravený aj na ďalšie vylepšenia O2 TV v budúcnosti.
  • Výmenu vášho aktuálneho set-top boxu zrealizujete pohodlne online (v prípade, že si nebudete vedieť poradiť, s objednaním nového Media TV boxu vám radi pomôžeme na našej zákazníckej linke alebo v predajni).
  • Nový Media TV box si môžete objednať k svojmu O2 Internetu na doma na našej stránke za 1,50 € mesačne počas 48 mesiacov.
  • Po doručení zariadenia je potrebné TV box zapojiť a nastaviť a nainštalovať si aplikáciu O2 TV SK. Pomôžu vám s tým naše video návody a manuál priložený v balení TV boxu.
  • Pre využívanie TV boxu je potrebné mať vytvorený účet v Google, cez ktorý sa prihlásite. Ak máte mobilný telefón s operačným systémom Android s podporou Google služieb, existujúci Google účet si môžete do TV boxu preniesť aj priamo zo svojho telefónu.
  • Po inštalácii TV boxu sa prihlásite do O2 TV. Svoje prihlasovacie meno do O2 TV nájdete po prihlásení sa v Moje O2.
  • Pokiaľ si nepamätáte heslo, môžete si ho upraviť po prihlásení sa cez náš web v Moje O2.

Veríme, že budete s novým TV boxom spokojný.