Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
Strata alebo krádež telefónu je nepríjemnou udalosťou. Aby sme vám zjednodušili jej riešenie, poradíme vám, ako postupovať.
1. Prvým dôležitým krokom je zablokovanie vašej SIM karty kvôli riziku zneužitia vašej karty, údajov, kreditu či programu. Po zablokovaní SIM karty ju už nikto nebude môcť použiť a predídete tak možným škodám pri zneužití. Za zablokovanie predplatenej SIM karty z dôvodu straty/krádeže je za poplatok 3 €, ktorý sa stiahne z kreditu). Ak už kredit nemáte, najprv si ho, prosím, dobite.
SIM kartu môžete zablokovať v Moje O2, na Zákazníckej linke 949 alebo v ktorejkoľvek O2 Predajni. Následne môžete do 60 dní požiadať o reaktiváciu alebo vydanie novej SIM karty. Vydanie/výmena novej SIM karty s tým istým číslom je možné v každej v O2 Predajni a je spoplatnená podľa platného cenníka.
Ak ste mali na vašom čísle kredit, po opätovnom pripojení SIM karty je na telefónnom čísle automaticky kredit v rovnakej hodnote.
2. Väčšina smartfónov má možnosť určiť približnú polohu telefónu. Ak máte v telefóne zapnutú funkciu lokalizácie polohy telefónu, zvýšite tak šancu na jeho nájdenie. Telefón však musí byť pripojený k internetu. Ak nie je, zobrazí sa posledná poloha telefónu počas pripojenia k internetu.
3. Ak vám telefón ukradli, krádež nahláste na políciu.
4. Čo v prípade, ak využívate mesačnú platbu za zariadenie a telefón vám ukradli alebo ste ho stratili? Mesačné platby za zariadenie na vašom telefónnom čísle pokračujú bez ohľadu na vzniknutú situáciu. Krádež nemá vplyv na splácanie zariadenia a je potrebné ho dosplácať, aj keď už zariadenie nemáte. Pre takého prípady je výhodné pri kúpe zariadenia využiť aj možnosť poistenia telefónu O2 Poistkou. V prípade uznania poistnej udalosti vám potom vystavíme zľavový kód na nákup nového zariadenia v O2. Zľavový kód bude vo výške časovej ceny ukradnutého telefónu poníženej o sumu spoluúčasti.
V prípade straty alebo krádeže telefónu vám pomôžeme na Zákazníckej linke 949 alebo v O2 Predajni.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.