Informácie o zmene O2 TV platformy
V tejto časti nájdete informácie o technologickej zmene služby O2 TV platnej od 19.4.2023
Pre ďalšie sledovanie vašich obľúbených programov je potrebné aktualizovať aplikáciu O2 TV v obchode vášho zariadenia a prihlásiť sa novými prihlasovacími údajmi. Postup ako si aktualizujete aplikáciu nájdete v návodoch:
Aktualizácia aplikácie na Android TV
Aktualizácia aplikácie na Samsung TV
Aktualizácia aplikácie na LG TV
Nová O2 TV preniesla dve zmeny. Do novej O2 TV sa môžete prihlásiť pomocou prihlasovacích údajov do zákazníckej zóny Moje O2 a musíte si aktualizovať aplikáciu O2 TV v príslušnom aplikačnom obchode vášho zariadenia.
Nie, do novej O2 TV sa nebudete vedieť prihlásiť pomocou starých prihlasovacích údajov. Aby ste mohli službu využívať naďalej, budete si musieť vytvoriť nové prihlasovacie údaje.
Od 4.4. sme vás informovali emailom a v SMS, či máte vytvorené prihlasovacie údaje alebo nie.
Ak máte vytvorené prihlasovacie údaje, poslali sme vám SMS s informáciou o prihlasovacom mene. Ak nemáte vytvorené prihlasovacie údaje, poslali sme vám SMS s informáciou o registračnom kóde, pomocou ktorého si môžete vytvoriť prihlasovacie údaje.
Ak registračný kód stratil platnosť, pomôžeme vám s vytvorením prihlasovacích údajov na našom chate, v O2 predajni alebo na Zákazníckej linke 0949 949 949.
Na vytvorenie prihlasovacích údajov potrebujete registračný kód, ktorý sme vám poslali v SMS. Registračný kód zadáte na stránke www.o2.sk/registracny-kod a ďalej postupujte podľa krokov uvedených na obrazovkách. Ako pomôcku sme pre vás pripravili jednoduchý návod. Vytvorené prihlasovacie údaje si starostlivo uložte a použijete ich na prihlásenie do novej O2 TV. S týmito prihlasovacími údajmi sa prihlásite aj do zákazníckej zóny Moje O2. Ak registračný kód stratil platnosť, pomôžeme vám s vytvorením prihlasovacích údajov na našom chate, v O2 predajni alebo na Zákazníckej linke 0949 949 949.
Na vytvorenie prihlasovacích údajov potrebujete registračný kód, ktorý sme vám poslali v SMS. Pripravte si Bezpečnostný kód, ktorý budete zadávať v procese registrácie. Registračný kód zadajte na stránke www.o2.sk/registracny-kod a ďalej postupujte podľa krokov uvedených na obrazovkách. Ako pomôcku sme pre vás pripravili jednoduchý návod. Vytvorené prihlasovacie údaje si starostlivo uložte a použite ich na prihlásenie do novej O2 TV. S týmito prihlasovacími údajmi sa prihlásite aj do zákazníckej zóny Moje O2. Ak registračný kód stratil platnosť, pomôžeme vám s vytvorením prihlasovacích údajov na našom chate, v O2 predajni alebo na Zákazníckej linke 0949 949 949.
Ak nemáte Bezpečnostný kód alebo ste si ho opätovne nevygenerovali v období do 31.1.2023, bezpečnostný kód sme vám poslali dňa 3.4.2023 v bezpečnostnej obálke doporučene na adresu sídla firmy. Doručenie trvá zvyčajne 3 pracovné dni. Ak vám Bezpečnostný kód neprišiel alebo ste ho zabudli, kontaktujte Zákaznícku linku 0949 949 949 alebo navštívte O2 Predajňu, kde vám radi pomôžeme s vytvorením prihlasovacích údajov.
Keď máte vytvorené prihlasovacie údaje do Moje O2, tak sme vám poslali SMS s informáciou o prihlasovacom mene, aby sme vám ho pripomenuli. Pripravte si aj heslo a s týmito údajmi sa prihlásite do novej O2 TV. Ak si heslo nepamätáte, obnovte si ho cez Zabudnuté heslo na prihlasovacej stránke do Moje O2. Vytvorené prihlasovacie údaje si starostlivo uložte a použite ich na prihlásenie do novej O2 TV. S týmito prihlasovacími údajmi sa prihlásite aj do zákazníckej zóny Moje O2.
Mrzí nás, že sa vám nedarí obnoviť Zabudnuté heslo. Kontaktujte Zákaznícku linku 0949 949 949 alebo navštívte O2 predajňu a s vytvorením prihlasovacích údajov vám radi pomôžeme.
Dostupnosť novej O2 TV závisí od modelu zariadenia, ktoré používate:
-
Mobilná aplikácia pre Android OS - verzia OS 9 a vyššie;
-
Mobilná aplikácia pre iOS (iPhone, iPad) - verzia OS 11 a vyššie;
-
Media TV box alebo televízor s AndroidTV OS - verzia OS 9 a vyššie;
-
Samsung TV – modelový rád 2018 a vyššie;
-
LG TV – verzia WebOS 4.0 a vyššie. Ľutujeme, ale pre verziu WebOS 3.5 nebude aplikácia už dostupná.
Na prihlásenie do novej O2 TV si pripravte prihlasovacie údaje, ktoré ste si vytvorili. Sú dva spôsoby prihlásenia do aplikácií:
-
Web www.o2tv.sk a mobilné aplikácie pre Android a iOS:
Prihlásite sa jednoducho zadaním prihlasovacích údajov. Postupujte podľa návodu na prihlásenie cez webovú stránku alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie. -
Media TV box s Android TV alebo televízory s Android TV, Samsung TV a LG TV:
Na prihlásenie budete potrebovať prehliadač v mobile alebo počítači. Na obrazovke televízora sa vám zobrazia pokyny, ako sa prihlásiť alebo postupujte podľa návodu.
Pokiaľ sa vám nedarí vytvoriť si prihlasovacie údaje, kontaktujte nás cez chat na www.o2.sk, Zákaznícku linku 0949 949 949 alebo navštívte O2 predajňu, kde vám radi pomôžeme s vytvorením prihlasovacích údajov.
Nová O2 TV má moderný a užívateľsky príjemný dizajn. Ovládanie je jednoduché a intuitívne. Zlepšili sme spôsob limitácie používaných zariadení a v novej O2 TV budete limitovaní len počtom aktuálne prehrávaných streamov, nie počtom prihlásených zariadení.
Pri prechode na novú O2 TV vám však nebudeme vedieť preniesť vaše nahrávky a vlastné zoznamy staníc, ktoré ste si vytvorili. Intenzívne pracujeme na tom, aby sme vám túto funkciu priniesli späť.
Máme pre vás ešte dôležité upozornenie. Prihlasovacie údaje si starostlivo uložte pre ďalšie použitie v budúcnosti. S prihlasovacími údajmi sa prihlásite aj do zákazníckej zóny Moje O2. Údaje nezdieľajte, aby ste sa vyhli ich prípadnému zneužitiu. Prajeme vám príjemné sledovanie obľúbených staníc a programov cez novú O2 TV.