Breadcrumb

Global Assets

Support Centre Assets

Centrum podpory - Služby - Header

Služby od O2

Ako si aktivovať doplnkové služby k vašim programom, využívanie O2 Cestovnej poistky a ďalšie užitočné rady.

Zverejňovač príspevkov - CP Služby

Musím pri reklamácii telefónu odovzdať aj nabíjačku?

Pri reklamácii tovaru odporúčame priniesť všetok pôvodný obsah balenia. Teda aj príslušenstvo ako napríklad nabíjačka, slúchadlá, usb kábel. Uľahčí to riešenie vašej reklamácie, keďže servisné stredisko potrebuje skontrolovať všetky časti výrobku.

Toto sa však netýka samotného balenia. Krabicu z výrobku nosiť nemusíte.

Žiadosť o reklamáciu tovaru môžete vyplniť aj online. Potom stačí výrobok priniesť do ktorejkoľvek z našich predajní.

Potrebujete pomoc s reklamáciou tovaru? Navštívte nás ktorejkoľvek predajni, všetko potrebné vybavíme s vami.

Divider

 

Support Centre Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: