
U nás hovoríte priamo s našimi asistentmi
Presvedčte sa o tom, prejdite do O2
Či už potrebujete pomôcť s nastavením služieb, alebo prenosom čísla, na zákazníckej linke sa dovoláte priamo k našim asistentom. Navyše, ak ste viazaní inde, zmluvnú pokutu u starého operátora môžete nechať na nás.
Chcem prejsť do O2Prejdite na O2 SMART Paušál
s neobmedzenými dátami
U nás môžete získať:
- neobmedzené dáta alebo veľké balíky dát,
- neobmedzené volania, SMS a MMS,
- všetky paušály bez viazanosti,
- smartfón môžete mať na začiatok už od 0 €,
- v cene paušálu mesačný poplatok za prémiové aplikácie ako napríklad HBO GO, TIDAL Music a ďalšie, ktoré môžete využívať nielen v mobile, ale aj v tablete a Smart TV.

Prečo sa vám bude v O2 páčiť?
- Hovoríme ľudskou rečou
- Služby bez viazanosti a široká ponuka
- Už 2 milióny zákazníkov
- 97 % pokrytie 4G sieťou
Na našej Zákazníckej podpore vám odpovieme
takmer na všetko. Presvedčte sa.
Prehľad O2 programov,
na ktoré si môžete preniesť číslo
O2 SMART Paušál | O2 Dáta | O2 Voľnosť | O2 Fér | |
---|---|---|---|---|
Objem dát | Neobmedzené dáta alebo až 10 GB podľa O2 SMART Paušálu + dáta navyše na aplikácie | 4 – 20 GB podľa O2 Dát | Možnosť aktivácie dátového balíka napr. 1 GB za 1 € | Možnosť aktivácie dátového balíka napr. 1 GB za 1 € |
10 GB dát navyše pre každú vybranú aplikáciu | - | - | - | |
Predplatné prémiových služieb | - | - | - | |
Bonus na telefón, tablet či iné zariadenie | až 360 € podľa O2 SMART Paušálu | až 168 € podľa O2 Dát | - | - |
Volania | Neobmedzené | 0,10 €/min. | 0,10 €/celý hovor | 0,13 €/min. |
SMS | Neobmedzené (aj MMS) | 0,06 € | 0,05 € | 0,06 € |
Bez viazanosti | ||||
Mesačný poplatok Ceny fakturovaných programov zohľadňujú využitie Digitálneho bonusu. S Digitálnym bonusom získate na váš fakturovaný program každý mesiac zľavu 1 €. Stačí, ak si v Moje O2 aktivujete digitálnu faktúru a bezplatnú elektronickú schránku na dokumenty (digitálny box) a zároveň faktúry budete uhrádzať elektronicky či inkasom. Ceny fakturovaných programov bez Digitálneho bonusu sú o 2 € vyššie. | 16 – 61 € podľa O2 SMART Paušálu | 16 – 31 € podľa O2 Dát | 0 € | 1 € |
Preniesť na O2 SMART Paušál Viac o O2 SMART Paušále | Preniesť na O2 Dáta Viac o O2 Dátach | Preniesť na O2 Voľnosť Viac o O2 Voľnosti | Preniesť na O2 Fér Viac o O2 Fér |
Vyberte si spôsob prenosu čísla do O2
Prenos čísla cez O2 E-shop
Ak chcete v O2 využívať služby na faktúru:
- V e-shope si objednáte O2 SMART Paušál, O2 Dáta alebo O2 Fér s platbou na faktúru a označíte aj záujem o prenos čísla.
- Kuriér vám doručí novú O2 SIM kartu, podpíše s vami potrebné dokumenty a doručí ich do O2.
- Dátum prenesenia vám oznámime SMS správou. Celý proces prenosu čísla obvykle trvá 4 pracovné dni od podpísania zmluvných dokumentov.
Prenos čísla telefonicky
Ak chcete v O2 využívať služby na faktúru:
- Zavolajte na linku 0949 949 949.
- Požiadajte o prenos čísla na program O2 SMART Paušál, O2 Dáta alebo O2 Fér s platbou na faktúru.
- Kuriér vám doručí novú O2 SIM kartu, podpíše s vami potrebné dokumenty a doručí ich do O2.
- Dátum prenesenia vám oznámime SMS správou. Celý proces prenosu čísla obvykle trvá 4 pracovné dni od podpísania zmluvných dokumentov.
Prenos čísla cez SMS
Ak už máte O2 SIM kartu s programom O2 SMART Paušál, O2 Dáta, O2 Voľnosť alebo O2 Fér.
Nemáte ešte O2 SIM kartu? Môžete si ju kúpiť v e-shope.
- Overte si, či je O2 SIM karta zaregistrovaná na tú istú osobu ako vaše číslo u konkurenčného operátora.
- Z čísla, ktoré si chcete preniesť do O2, pošlite SMS na číslo 0940 670 000 v tvare:
PRENOS 094XXXXXXX YYYYYYYY
Číslo vašej
O2 SIM kartyPUK kód vašej
O2 SIM karty - Prijatie žiadosti o prenos vám potvrdíme spätnou SMS.
- Prenos trvá 4 pracovné dni od odoslania SMS.
- Dátum prenesenia vám oznámime v SMS správe.
PUK kód O2 SIM karty nájdete na zadnej časti plastového nosiča karty alebo si ho môžete vyžiadať na Zákazníckej linke.
Prenos čísla v O2 Predajni
Ak chcete v O2 využívať program O2 SMART Paušál, O2 Dáta, O2 Voľnosť alebo O2 Fér na faktúru:
- Na predajni požiadajte o prenos telefónneho čísla.
- Dostanete novú SIM kartu, na ktorú vaše číslo prenesieme do 4 pracovných dní.
- O dátume prenosu vás budeme informovať SMS správou.
- V deň prenosu čísla vám pošleme SMS správu potvrdzujúcu úspešný prenos.
Telefón k O2 SMART Paušálu
môžete mať na začiatok od 0 €
Vyberte si z našej najširšej ponuky smartfón,
po akom naozaj túžite.
Vykúpte sa
z viazanosti
Prejdite k nám na O2 SMART Paušál či na O2 Dáta a zmluvnú pokutu u starého operátora nechajte na nás.
Zistiť viacČo by ste mali vedieť o prenose čísla do O2
Aktualizujte svoje údaje u vášho súčasného operátora: Vaše rodné číslo a údaje, ktoré uvediete v žiadosti o prenos, musia byť rovnaké ako údaje vo vašej zmluve so súčasným operátorom. Ak už vlastníte O2 SIM kartu a číslo si chcete preniesť na ňu, je potrebné, aby aj táto SIM karta bola registrovaná na rovnaké rodné číslo a údaje.
Ak využívate fakturované služby a ste stále viazaný: Ak si číslo prenesiete pred uplynutím viazanosti, súčasný operátor si voči vám môže uplatniť zmluvnú pokutu. V tomto prípade vám odporúčame využiť službu Vykúpenie z viazanosti, pri ktorej vám na účet pošleme až do 150 € na preplatenie zmluvnej pokuty.
Vysporiadajte si všetky záväzky s vaším súčasným operátorom.
Prenos čísla z Tesco Mobile je možný len v O2 Predajni.
V O2 za prenos telefónneho čísla neplatíte.
Od 1. 1. 2015 zrušili poplatok za prenos čísla k inému operátorovi aj Telekom a Orange. Za prenos čísla do O2 teda od tohto dátumu neplatíte žiadny poplatok.
Celý proces prenosu čísla obvykle trvá 4 pracovné dni od podpísania zmluvných dokumentov.
Počas prenosu môžete vaše existujúce telefónne číslo využívať bez prerušenia. O dátume prenesenia budete informovaný formou SMS. V deň prenesenia čísla si vložíte si do telefónu O2 SIM kartu a od tohto momentu využívate služby O2. Prenos čísla sa uskutočňuje vždy medzi polnocou a šiestou hodinou ráno.
Určite nebudete platiť dvakrát. Do momentu prenosu čísla platíte za služby operátorovi, od ktorého odchádzate. Po prenesení čísla platíte už len tomu operátorovi, ku ktorému ste si preniesli číslo. Ak bude vaše číslo prenesené počas fakturačného obdobia, dostanete od svojho súčasného operátora ešte jednu faktúru za služby, ktoré ste využívali do prenesenia čísla.