O2 Internet na doma - Najčastejšie otázky
Ako si nastaviť O2 Internet na doma a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu od O2.
O2 TV Mini a O2 TV k programom na faktúru
Dáta spotrebované sledovaním O2 TV Mini a O2 TV sa odpočítavajú z vašich mesačných dát.
O2 TV Mini v Smart Paušále
Dáta spotrebované sledovaním O2 TV Mini sa vám odpočítajú z objemu dát určených na využívanie aplikácie.
Sledovanie O2 TV Mini a O2 TV cez programy O2 Internet na doma
Dáta spotrebované sledovaním O2 TV Mini a O2 TV sa odpočítavajú z vašich mesačných dát. Množstvo dát plnou rýchlosťou pri programoch Modrý až Platinový O2 Internet na doma plne postačuje aj na využívanie služby O2 TV.
Ak využívate najmenší Biely O2 Internet na doma a sledujete O2 TV na viac ako jednom zariadení, je pravdepodobné, že v priebehu mesiaca miniete dáta poskytované maximálnou rýchlosťou a budete si potrebovať obnoviť rýchlosť vášho programu. Obnova rýchlosti pre Biely O2 Internet na doma je dostupná za cenu 7,50 €, pričom nevyčerpané dáta sa do ďalšieho zúčtovacieho obdobia nepresúvajú.
Pozor: Rozhodli ste sa sledovať O2 TV v mobile pomocou Wifi pripojenia? Nezabudnite vypnúť mobilné dáta. Váš telefón sa môže pripojiť na mobilné dáta bez upozornenia.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.