O2 Internet na doma - Najčastejšie otázky
Ako si nastaviť O2 Internet na doma a ďalšie užitočné rady pre plnohodnotné využívanie internetu od O2.
Pri sledovaní O2 TV cez aplikáciu na telefóne alebo tablete, potrebujete mať zariadenie s OS Android (verzia 4.4 a vyššie) a iOS (verzia 7 a vyššie). Pre sledovanie O2 TV v mobile, na PC alebo na notebooku potrebujete mať nainštalovanú najnovšiu verziu prehliadača Chrome (v48 a vyššie) a aktívny doplnok Flash Player. Pre pohodlné sledovanie odporúčame minimálnu rýchlosť internetu 1 Mbps.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00 v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja).
Nájdete nás online v mobilnej aplikácii Moje O2. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 6:00 do 22:00.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni a v sobotu (okrem dní pracovného pokoja) v čase 06:00 – 22:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 08:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.