Môj účet a moja SIM karta
Všetko o správe vášho telefónneho čísla a údajov, o tom, ako chrániť vašu SIM alebo ju vymeniť za novú 4G LTE SIM.
- Ako nainštalovať eSIM pomocou QR kódu
- Ako mi budete posielať faktúry a informácie, kým neoverím svoju novú e-mailovú adresu?
- Pri pokuse o aktivovanie digitálnej faktúry bol odo mňa vyžiadaný Bezpečnostný kód. Ako ho získam?
- Čo nájdem v záložke Dokumenty?
- Záložka Dokumenty
- Ako sa prihlásim do Moje O2, keď mám O2 Internet na doma a SIM karta je v anténe?
- Overovanie e-mailovej adresy
- Musím overiť svoju e-mailovú adresu?
- Koľko času mám na overenie novej e-mailovej adresy?
- Ako postupovať v prípade straty alebo krádeže telefónu a SIM karty?
- Ako nás môžete kontaktovať
- Ako si aktivujem SIM kartu s dobíjaním kreditu?
- Kde nájdem online chat?
- Ako zistím, aký program v O2 využívam?
- Mám telefón od O2 so Splátkou za zariadenia. Ako zistím, koľko a dokedy ešte ostáva zaplatiť?
- Môžem si zmeniť e-mailovú adresu, ktorú mám v mojom účte v Moje O2?
- Ako môžem získať eSIM?
- Neviem svoje heslo do Moje O2. Ako sa prihlásim?
- Môžem zmeniť pôvodné číslo na nové?
- Kde získam svoj PUK kód, keď som zabudol svoj PIN?
- Skončila mi platnosť predplatenej karty. Vrátite mi zostávajúci kredit?
- Aktivujem si balíček. Na Nástenke v Moje O2 mám informáciu o aktivácii, ale v spotrebe nevidím voľné jednotky.
- Aká je platnosť SIM karty?
- Viem si odblokovať svoje zablokované číslo?
- Môžem eSIM využiť opakovane?
- Výpoveď zmluvy/Zrušenie paušálu
- Kde nájdem svoj PUK kód?
- Čo je eSIM?
- Môžem si telefónne číslo zrušiť online?
- Moje zmluvné a fakturačné údaje nie sú správne. Ako ich môžem zmeniť?
- Na čo slúži Bezpečnostný kód a ako ho môžem získať?
- Ako zablokovať SIM kartu pri strate alebo krádeži?
- Môžem si zmeniť notifikačné telefónne číslo, prípadne e-mailovú adresu, na ktorú mi príde digitálna faktúra?
- Ukradli mi zariadenie s eSIM, čo mám robiť?
- Čo sa stane s eSIM, keď urobím reset do továrenského nastavenia na zariadení?
- Čo mám robiť, keď chcem telefón s eSIM predať?
- Môžem využívať viac zariadení s eSIM s jedným telefónnym číslom?
- Čo mám robiť, keď sa eSIM profil nenahral?
- Môžem zmeniť eSIM späť za plastovú SIM kartu?
- Koľko eSIM môžem mať na jednom zariadení?
- Keď si zmením plastovú SIM na eSIM, zostane mi rovnaké telefónne číslo?
- Kde nájdem PUK kód k eSIM karte?
- Bezpečnostné informácie k eSIM
- Prečo musím naskenovať QR kód?
- Čo mám urobiť pri reklamácii telefónu s eSIM?
- Čo mám robiť, keď som eSIM omylom vymazal zo zariadenia?
- Potrebujem Nano SIM kartu. Ako ju môžem získať?
- Ako postupovať, keď nemám SIM kartu vhodnú na využívanie VoLTE?
- Výmena SIM karty
- Chcem prepísať svoje súkromné telefónne číslo na firmu. Je to možné?
- Ako sa prihlásiť do Moje O2 na webe
- Mám už u vás číslo a chcem mať v svojom profile aj číslo svojho rodinného príslušníka. Ako to zariadiť?
- Mám viac telefónnych čísel. Nájdem ich všetky v Moje O2?
- Ako zistím históriu dobíjania pre moje číslo - kedy a za akú sumu som dobíjal?
- Je prihlasovací kód do Moje O2 vždy rovnaký pri jednorazovom prihlásení?
- Je možná zmena telefónneho čísla?
- Môžem si v Moje O2 pozrieť všetky svoje faktúry?
- Aký je rozdiel medzi prihlásením do portálu a jednorazovým prihlásením bez registrácie?
- Dá sa zmeniť prihlasovacie meno do Moje O2?
- Odpojili ste mi telefónne číslo. Čo mám robiť?
- Môžem si vybrať vlastné telefónne číslo?
- Telefónne číslo v O2 je evidované na inú osobu ako na mňa, ale potrebujem za majiteľa čísla niečo vybaviť. Ako postupovať?
- Ako zistím, či moja SIM karta podporuje 4G?
- Ako si môžem zmeniť prihlasovacie heslo do Moje O2?
- Čo to znamená, keď Súhlasím so zasielaním marketingových ponúk spoločnosti O2 Slovakia, s.r.o.?
- Spravujem účty pre svojho zamestnávateľa a potrebujem prístup do Moje O2 zamestnávateľa. Je to možné?
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.